Lokalgruppen Holbæk- Introduktion til Gigtforeningen Vestsjællands kreds og Smertehåndtering

Onsdag d. 25. januar 2023 kl. 14:00 til 16:00

Mandag d. 23. januar 2023 kl. 12:00

AktivCenter Merløse, Holbækvej 30 C, 4370 St. Merløse AktivCenter Merløse
Holbækvej 30 C
4370 St. Merløse

Arrangementsbeskrivelse

Du inviteres til et par gode timer, hvor du hører om Gigtforeningen og hvordan du håndtere smerter.

Det er gratis at deltage. Foredraget er i samarbejde med St. Merløses aktivitets center og du vil få indblik i kredsens virke og et spændende oplæg om Smerter

Tina Lund Hansen er ergoterapeut i Gigtforeningen, og hendes fokus vil være smertehåndtering ift. hverdagspraksis, og hvad man selv kan gøre når smerter er et vilkår i ens dagligdag Tina vil tale om energiforvaltning, ledaflastning og hjælpemidler.

Du får også at vide hvad Gigtforeningen og kredsen tilbyder dig af spændende aktiviteter.

Har du lyst til at få en Digital ven? Vil du ud og Gå med os? Vil du leve sundt og være en del af en Madklub? Og vi kan også byde på Naturtræning.

Forplejning

Aktivitetscenter byder os på kaffe/te og kage

Gode adgangsforhold.

Tilmelding er nødvendigt af hensyn til forplejning