Sund kost og Airfryer

Holbækvej 30 C
4370 St. Merløse

Sund kost og Airfryer

Vi tror at mange har fået en Airfryer i julegave, derfor har du nu mulighed for at deltage i formiddags hold hvor du er med til at tilberede sund kost og ideen er at Airfryer indgår i madlavningen.

Vores diætist Helle Christensen guider dig igennem med opskrifter på sund mad og Janne frivillig er tovholder og har stor erfaring med brug af Airfryer.

Vi starter med at få basisviden om sund mad, dernæst går vi i gang med at tilberede maden sammen, og vi dækker et pænt bord, spiser den tilberedte mad og slutter af med at rydde op.

Madlavningen er ikke målrettet mod et specifikt mærke på en Airfryer. Vi skal bare lære at gøre det så nemt som muligt, hvor der indgår sunde madvarer.

Først til mølle vi har 10 pladser.

Spørgsmål kontakt Janne Mejer Janne@mejers.dk eller Henny Rose Pedersen 20710432 hrp@gigtforeningenvestsjaelland.dk

Praktisk – gode adgangsforhold.