Generalforsamling i Vestsjællandskredsen

Isefjords Allé 27, 4300 Holbæk
4300 Holbæk

Generalforsamling i Vestsjællandskredsen

Mange har gigt, så kom og gør en forskel til vores generalforsamling i Vestsjællandskredsen.

Alle både medlemmer/ikke medlemmer af Gigtforeningen er velkommen til at gøre sin indflydelse gældende til foreningens fremtid.

Vi starter kl. 18.00 med spisning inkl. 1 vand/øl

Vi vil glæde os til at lytte til dine idéer, meninger eller måske vil du være med til at tilbyde din frivillige hjælp i dit lokalområde.

På generalforsamlingen får du en status på året, der er gået, både lokalt og i Gigtforeningen generelt.
Du bliver også præsenteret for tankerne om 2025 og får mulighed for at byde ind med forslag til kommende aktiviteter.

Der vil være en repræsentant fra Gigtforeningens sekretariat i Gentofte til stede, som du får mulighed for at stille spørgsmål til.

På generalforsamlingen er der valg til Kredsbestyrelsen, og du har mulighed for at melde dig til at opstille.

Medlemmer af Gigtforeningen har stemmeret og dermed indflydelse i Vestsjællandskredsen – så kom og gør din stemme gældende, så vi sammen kan skabe en god Vestsjællandskreds for alle og ikke mindst de gigtramte.

Der vil til alle tilmeldte senest 1 uge før blive tilsendt regnskab 2024, vedtægter samt dagsorden.

Har du spørgsmål  kontakt Jette Petersen jet@gigtforeningenvestsjaelland.dk

eller Gitte Ørris ga@gigtforeningenvestsjaelland.dk

• Dagsorden er ifølge vedtægterne.
  • Husk gyldigt medlemskort.
  • Arrangement slutter ca. kl. 21:00
  • Gode adgangsforhold

• OBS: Hvis du ikke har modtaget e-mail bekræftelse i løbet af 10 minutter, bedes du venligst tjekke din SPAM-mappe.

Bliv medlem af Gigtforeningen

Tlf: +45 50473145