Hop til hovedindholdet

Gigtforeningens Vestsjællandskreds logo

Slagelse lokalgruppe foredrag ”STYRKER & SÅRBARHED”

Dato og tid

Tirsdag d. 16. maj 2023 kl. 19:00 til 21:00

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 16. maj 2023 kl. 18:00

Slagelse Bibliotek , Stenstuegade 3, 4200 Slagelse Slagelse Bibliotek
Stenstuegade 3
4200 Slagelse

Slagelse lokalgruppe foredrag ”STYRKER & SÅRBARHED”

Kom til foredrag med Johnny Sort. Du vil opleve et af Danmarks stærkeste og mest inspirerende foredrag om livskvalitet, og om hvordan Johnny trods svære udfordringer finder livsglæden i livet.

Livsbekræftende foredrag om hvordan man rejser sig igen og igen, om at se muligheder fremfor begrænsninger, om at finde meningen med livet, også når livet gør mest ondt.

Også inspiration til hvordan du med mental selvtræning i praksis kan styrke din psyke, således at du skaber psykisk balance i forhold til egne fysiske smerter.

Du berøres af Johnny`s foredrag. Du bliver inspireret, kommer til at tænke over hele meningen med livet, når Johnny på en ansvarsfuld og humoristisk måde guider os igennem de største og sværest udfordringer, såsom døden, det at være anderledes, psykiske og fysiske smerter og smertetackling.

Johnny`s åbenlyse mission med sine foredrag, er at inspirere til, at vi danskere skal være langt bedre til at hjælpe hinanden når ulykken rammer, og Johnny kommer med helt konkrete bud på, hvordan vi meget enkelt kan skabe et langt bedre Danmark.

Praktisk

Gode adgangsforhold

Vand, frugt og lidt sødt

OBS: Hvis du ikke har modtaget e-mail bekræftelse i løbet af 10 minutter, bedes du venligst tjekke din SPAM-mappe.

Bliv medlem af Gigtforeningen

Find vej til arrangementet