Invitation til foredrag med Martin Kreutzer om anti-inflammatorisk kost foredrag med fokus på vægttab?

Onsdag d. 11. januar 2023 kl. 19:00 til 22:00

Tirsdag d. 10. januar 2023 kl. 23:00

Varmestuen, Søndre Stationsvej 2, 4200 Slagelse Varmestuen
Søndre Stationsvej 2
4200 Slagelse

Invitation til foredrag om Anti-inflammatorisk kost med fokus på vægttab

Foredrag med Martin Kreutzer om Anti-inflammatorisk kost foredrag med fokus på vægttab?

Det handler om at spise sig sund og stærk. Men ofte er det ikke nok, for et vægttab er nødvendigt for at høste den maksimale sundhedsbonus. Hvordan gør du det, når dagskosten er fuld af nødder, olivenolie, fede fisk og andre kaloriebomber?

Under foredraget tager ernæringsekspert Martin Kreutzer, forfatter til flere bestsellere om AI-kosten dig i hånden og guider til den ultimative sundhedsboostende vægttabsstrategi.

Praktisk:

Gode adgangsforhold
Foredraget slutter kl. 21.00
Der serveres vand, lidt sødt og frugt