Hop til hovedindholdet

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 8. maj 2023 kl. 23:00

Sted

Holbæk Sygehus Auditoriet 1. sal , Akacievej 5 Auditoriet, 1. sal, 4300 Holbæk Holbæk Sygehus Auditoriet 1. sal
Akacievej 5 Auditoriet, 1. sal
4300 Holbæk

Foredrag det hele mennesker med professor i reumatologi Oliver Hendricks

Arrangementsbeskrivelse

Kom og hør Professor i reumatologi Oliver Hendricks holde foredrag om ”Det hele menneske”.

Sundhedsvæsenet er opdelt, men det er vi mennesker ikke. Om du sover godt eller har smerter, kan have indflydelse på din kroniske sygdom. Derfor giver det god mening at se på helheden – og på, hvad der er vigtigt for den enkelte. Det gør man i rehabilitering hvor forskellige fagpersoner arbejder sammen om at skabe et godt og koordineret forløb tilpasset dig og dine mål.

Oliver Hendricks er daglig leder af det nye gigthospital i Sønderborg, og 1. september 2021 blev han udnævnt til professor i reumatologi. Oliver er utrolig afholdt af sine patienter, og han giver aldrig op uanset hvor kompliceret og vanskeligt et patientforløb han står over for.

Ved spørgsmål kontakt Henny Rose Pedersen tlf: 20710432 eller på mail hrp@gigtforeningenvestsjaelland.dk

Praktisk:
Foredraget varer ca. 2 timer.
Der serveres vand, sundt og lidt sødt.
Der er ikke elevator . på 1.sal - trapper

OBS: Hvis du ikke har modtaget e-mail bekræftelse i løbet af 10 minutter, bedes du venligst tjekke din SPAM-mappe.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >